Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Mode of entry to medical school"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Sciences. 7:1021-1026
Autor:
Deirdre McGrath, Siobhain M. O'Mahony, Paul Finucane, Kathleen A. Quane, Mohammad A. Qaedi Choo, Amgad Sbayeh, Colm M. P. O’Tuathaigh, Siun O’Flynn
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education
IntroductionAgainst a backdrop of ever-changing diagnostic and treatment modalities, stakeholder perceptions (medical students, clinicians, anatomy educators) are crucial for the design of an anatomy curriculum which fulfils the criteria required for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carroll, Evan, Tan, Crisann, Hayes, Samantha, Mordang, Serge, Rizzo, Gabriella, Zaia, Victor, Montagna, Erik, Könings, Karen D., Wiese, Anél, O'Tuathaigh, Colm
Publikováno v:
BMC Medical Education; 6/21/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-11, 11p
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education; Jul/Aug2016, Vol. 9 Issue 4, p391-399, 9p
Autor:
Bickerdike, Andrea1, O'Deasmhunaigh, Conall1, O'Flynn, Siun1, O'Tuathaigh, Colm M. P.1 c.otuathaigh@ucc.ie
Publikováno v:
International Journal of Medical Education. 2016, Vol. 7, p230-236. 7p.
Autor:
Masud, Nazish, Moukaddem, Afaf, Alosaimi, Arwa Hamoud, Alzahrani, Bashaer Abdullah, Nassri, Khairiah Mohammed, Almutairi, Manal Faleh
Publikováno v:
Journal of the Pakistan Medical Association; Jul2020, Vol. 70 Issue 7, p1193-1198, 6p
Autor:
Masud, Nazish, Azzahrani, Zakariya Khalid, Towhari, Jawaher Ali, Alquayt, Meshari Fawaz, Kanadily, Fouad Adel, Aldosari, Abdulaziz Muddhi, Altowairiki, Raed Sami, Masuadi, Emad
Publikováno v:
Journal of the Pakistan Medical Association; Jun2020, Vol. 70 Issue 6, p1042-1047, 6p
Autor:
Ekwochi, Uchenna, Osuorah, DI Chidiebere, Ohayi, Samuel A, Nevo, Anthony C, Ndu, Ikenna K, Onah, Stanley K
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Aug2019, Vol. 10, p737-747, 11p