Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Mobile payment services"'
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2024, Vol. 42, Issue 5, pp. 897-923.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-03-2023-0195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 8, Iss 1, Pp 100724- (2023)
Purpose: This study assesses the factors that impacts on an individual's adoption (ADOP) of mobile payment services (MPS) in the setting of a small island developing state (SIDS), Mauritius. Design/methodology/approach: The theoretical model for this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3251dcda3a8497dbab78839bd08a167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2019, Vol. 38, Issue 1, pp. 34-62.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-10-2018-0279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MARKET/TRŽIŠTE / MARKET. 29(2):161-176
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=599345
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qadri, Ehtasham Naeem
The financial services division has been significantly impacted by the emergence of mobile payments, which can be attributed to the fast progressions in mobile technology and the widespread adoption of smartphones. The present research investigates c
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-512546
Autor:
Ehret, Michael, Olaniyan, Rotimi
Researchers identify institutional voids as serious roadblocks to economic development. Mobile payment systems offer a promise to fill institutional voids in emerging economies. Financial technology companies can help to “bank the unbanked” by le
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::9eaf335f3eda42d096940a78b7ed6610