Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Mobile learning (m - learning)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Paedagoria, Vol 11, Iss 2, Pp 155-162 (2020)
Abstrak: Kebutuhan untuk mengembangkan keterampilan berbicara bahasa Jerman menjadi hal yang penting di era revolusi industri saat ini. Keadaan tersebut membuat guru dan praktisi pendidikan mengkaji kembali pengajaran bahasa Jerman yang ada. Peneliti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94ee26193fc24d1ead20a460fd759259
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaushik Sekaran, Mohammad S. Khan, Rizwan Patan, Amir H. Gandomi, Parimala Venkata Krishna, Suresh Kallam
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 30203-30212 (2019)
Mobile learning (m-learning) is a relatively new technology that helps students learn and gain knowledge using the Internet and Cloud computing technologies. Cloud computing is one of the recent advancements in the computing field that makes Internet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cfdaa1cd4c34fe8b53075c590c2ee31
Autor:
GRIGORAȘ, Răzvan
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(01):36-41
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=664887