Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Mobile e-Commerce"'
Autor:
Deng, Zhihang, Guo, Meiwen
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2023, Vol. 31, Issue 9, pp. 3349-3372.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BIJ-11-2022-0697
Publikováno v:
Kybernetes, 2022, Vol. 52, Issue 10, pp. 4551-4575.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-12-2021-1346
Publikováno v:
Jurnal Ekonomi dan Bisnis, Vol 21, Iss 2, Pp 267-288 (2018)
Salah satu aplikasi pesan terpopuler di Indonesia untuk kategori telepon genggam yang mampu menarik minat para pelaku perdagangan elektronik untuk melakukan aktivitas pemasaran adalah Blackberry Messenger. RF Shop sebagai salah satu perusahaan perdag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f81e5db2013a4322a366fb0ede6f7430
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2017, Vol. 117, Issue 2, pp. 287-303.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-03-2016-0094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Informatică economică, Vol 17, Iss 1, Pp 27-39 (2013)
The development of the technologies of wireless telecommunications gave birth of new kinds of e-commerce, the so called Mobile e-Commerce or m-Commerce. Mobile Cloud Computing (MCC) represents a new IT research area that combines mobile computing and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba1424a3f2054d41b9dae1d98375f78a
Publikováno v:
Repositorio Institucional-Ulima
Universidad de Lima
Universidad de Lima
El presente estudio de prefactibilidad expone la viabilidad económica, técnica, financiera y de mercado para la instalación de una empresa de comercialización digital de prendas de vestir denominada “JR’s Clothing SRL”. En los primeros cap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3883::bf5e2932ed3811f55b0ffb8862ccd1fe
https://hdl.handle.net/20.500.12724/13746
https://hdl.handle.net/20.500.12724/13746
Technological utilization and applications have become inevitable, particularly with the worldwide movement restrictions (following the COVID-19 pandemic) that compelled digitized platform usage compared to physical settings for minimal health risks.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::040331543ae5450fe549d9576574c4ad
https://hdl.handle.net/10995/99842
https://hdl.handle.net/10995/99842