Zobrazeno 1 - 10
of 223
pro vyhledávání: '"Mo, Ya"'
Longitudinal studies are subject to nonresponse when individuals fail to provide data for entire waves or particular questions of the survey. We compare approaches to nonresponse bias analysis (NRBA) in longitudinal studies and illustrate them on the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.07105
Autor:
Mo, Ya1 (AUTHOR) moya0102@163.com, Huang, Xiaoyue1 (AUTHOR), Hu, Chuanqun1 (AUTHOR) hucqchem@mail.hbut.edu.cn
Publikováno v:
Polymers (20734360). Aug2024, Vol. 16 Issue 15, p2155. 21p.
Nonresponse bias is a widely prevalent problem for data on education. We develop a ten-step exemplar to guide nonresponse bias analysis (NRBA) in cross-sectional studies and apply these steps to the Early Childhood Longitudinal Study, Kindergarten Cl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.04432
107
This study aimed to realize how leaders and UX designers solved problems with their communication strategies in different management systems. Based on Liker’s research outlined four systems of management to describe relationship, involveme
This study aimed to realize how leaders and UX designers solved problems with their communication strategies in different management systems. Based on Liker’s research outlined four systems of management to describe relationship, involveme
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/8yecmc
Publikováno v:
In Heliyon 15 February 2024 10(3)
Autor:
Fang, Yuan-yuan, Teng, Meng-jun, Peng, Jian-chao, zheng, Xiao-wei, Mo, Ya-Qi, Ho, Thanh-Tung, Lin, Jun-jie, Luo, Jing-jing, Aschner, Michael, Jiang, Yue-ming
Publikováno v:
In Ecotoxicology and Environmental Safety 15 January 2024 270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.