Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Miulescu M"'
Autor:
Stefanopol IA, Baroiu L, Chirila S, Miulescu M, Anghel L, Nechita L, Dinu CA, Stefanescu V, Bobeica C, Nechifor A, Tatu AL
Publikováno v:
International Journal of General Medicine, Vol Volume 15, Pp 5273-5284 (2022)
Ioana Anca Stefanopol,1,2,* Liliana Baroiu,3,4 Sergiu Chirila,5 Magdalena Miulescu,6,* Lucreţia Anghel,3,7 Luiza Nechita,3,* Ciprian Adrian Dinu,8,* Victorita Stefanescu,3 Carmen Bobeica,1,* Alexandru Nechifor,3,* Alin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8bef3b677ef4cb089b484049dd2a2d4
Autor:
Stefanopol IA, Baroiu L, Neagu AI, Danila DM, Nechifor A, Miulescu M, Balan G, Vasile CI, Niculet E, Tatu AL
Publikováno v:
Therapeutics and Clinical Risk Management, Vol Volume 18, Pp 513-522 (2022)
Ioana Anca Stefanopol,1,2,* Liliana Baroiu,3,4 Anca-Iulia Neagu,1,5 Dumitru Marius Danila,2,6 Alexandru Nechifor,3,* Magdalena Miulescu,7,* Gabriela Balan,3,8,* Claudiu Ionut Vasile,3,9,* Elena Niculet,1,10 Alin Laurenţiu T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5251cdf6c474669ba9311406ee97d07
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol 4, Iss 2, Pp 124-134 (2023)
Teaching is a challenging career that calls for a continuous tightrope walk, making resilience and adaptability pivotal to teacher survival. Teachers need to be able to be aware of their previous practices and to constantly examine and assess their e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d90d2d989ef34893a9db48930d988bce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.