Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Mitzel, H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nephrology Nursing Journal. Jun2002, Vol. 29 Issue 3, p275-277. 3p.
WOS: A1996UT10300005
The V2O5/TiO2(A) catalysts were prepared by the grafting and their Bronsted and Lewis acid sites were investigated with pyridine adsorption by using FTIR Spectroscopy. The results obtained showed that monolayer or less cover
The V2O5/TiO2(A) catalysts were prepared by the grafting and their Bronsted and Lewis acid sites were investigated with pyridine adsorption by using FTIR Spectroscopy. The results obtained showed that monolayer or less cover
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3104::93158465ef2a6464df95aab62e2566c3
https://hdl.handle.net/20.500.12418/11900
https://hdl.handle.net/20.500.12418/11900
WOS: A1995TW24800006
In this study the V2O5/Nb2O5 catalysts were prepared using grafting and impregnation techniques. Both the V2O5/Nb2O5 prepared catalysts and the adsorption of pyridine on V2O5/Nb2O5 have been studied with FTIR spectroscopy. F
In this study the V2O5/Nb2O5 catalysts were prepared using grafting and impregnation techniques. Both the V2O5/Nb2O5 prepared catalysts and the adsorption of pyridine on V2O5/Nb2O5 have been studied with FTIR spectroscopy. F
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3104::8c48c4dcaf2f2c3a65d4c6f327bf8943
https://hdl.handle.net/20.500.12418/11931
https://hdl.handle.net/20.500.12418/11931
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Teacher Education; Mar1959, Vol. 10 Issue 1, p117-119, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.