Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Mitrache, Georgeta"'
Autor:
MITRACHE, Georgeta1, MIHĂIȚĂ, Elena1, CERNĂIANU, Sorina2, VASILIU, Ana-Maria1 ana_vasiliu85@yahoo.com, TUDOR, Diana Ligia1
Publikováno v:
Discobolul - Physical Education, Sport & Kinetotherapy Journal. Dec2023, Vol. 62 Issue 4, p305-316. 12p.
Autor:
Predoiu, Radu, Mihăilă, Constanţa-Valentina, Predoiu, Alexandra, Mitrache, Georgeta, Urzeala, Constanta
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 17(01):253-260
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1029324
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 16(03):397-403
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030612
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. X(1):95-108
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=625974
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 13(01):119-126
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=540383
Autor:
Predoiu, Alexandra, Predoiu, Radu, Mitrache, Georgeta, Vasilica, Grigore, Păunescu, Emil, Paunescu, Mihaela
Publikováno v:
LOGOS, UNIVERSALITY, MENTALITY, EDUCATION, NOVELTY. Section Social Sciences. VI(2):32-45
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=599729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2 June 2015 191:1293-1298
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 May 2015 190:539-544