Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Mitova, Eliza"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Media and Communication, 11, 1, 19-30, Referendum Campaigns in the Digital Age
In direct democracies, voters are faced with considerable information demands. Although search engines are an important gateway to political information, it is still unclear what role they play in citizens’ information behavior regarding referendum
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88071
Autor:
Mitova, Eliza, Blassnig, Sina, Strikovic, Edina, Urman, Aleksandra, de Vreese, Claes, Esser, Frank
Publikováno v:
Journalism; Oct2024, Vol. 25 Issue 10, p2001-2021, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blassnig, Sina, Mitova, Eliza, Esser, Frank, Strikovic, Edina, de Vreese, Claes, Urman, Aleksandra, Hannák, Anikó
News recommender systems (NRS) based on algorithms are used in social media platforms and online news portals to recommend content to users based on their previous user behaviour, explicit preferences, or the behaviour and preferences of similar user
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3b140183360893a8e9c0717f69d251eb
The aim of this study is to investigate how citizens inform themselves about upcoming votes, and whether digital information or searching behavior differs between supporters and opponents of specific political issues, but also between voters and non-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad85cf013bd4b7b97f9d3d3f46de5e25