Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Mitchell, Yolanda"'
Autor:
Mitchell, Yolanda
Eating disorders remain a phenomenon that escapes full comprehension, resulting in frustration for those who suffer from the disorders, their families, and their therapists. It is becoming increasingly necessary to describe the mechanism by which eat
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/14488
Autor:
Mitchell, Yolanda T.
Doctor of Philosophy
Department of Family Studies and Human Services
Karen S. Myers-Bowman
Rudabeh Nazarinia-Roy
Racial identity of mixed race individuals is important to understand because of the growing proportion of the populat
Department of Family Studies and Human Services
Karen S. Myers-Bowman
Rudabeh Nazarinia-Roy
Racial identity of mixed race individuals is important to understand because of the growing proportion of the populat
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/17840
Autor:
Alger, Alyssa, Grossman, Jennifer, Sidhu, Davinder, Rock, Rebecca, Mitchell, Yolanda, Kalashnikova, Tatiana, Shair, Joni, Uppal, Mandi, Hatfield, Melinda
Publikováno v:
In Clinical Immunology May 2024 262 Supplement
Autor:
Mitchell, Yolanda T.1 (AUTHOR) yolanda.mitchell@unt.edu
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Mar2022, Vol. 31 Issue 3, p675-684. 10p.
Autor:
James Jr, Anthony G., Hughes, Chiquita M., Brown, Tiffany L., Roy, Roudi Nazarinia, Mitchell, Yolanda T., Spencer, Lauren, Sun, Wenting, Wu, Angel
Publikováno v:
Marriage & Family Review; Jan/Feb2024, Vol. 60 Issue 1, p1-3, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frosch, Cynthia A.1 (AUTHOR) cynthia.frosch@unt.edu, Mitchell, Yolanda T.1 (AUTHOR), Hardgraves, Lauren1 (AUTHOR), Funk, Sadie2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Jul2019, Vol. 40 Issue 4, p443-458. 16p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.