Zobrazeno 1 - 10
of 217
pro vyhledávání: '"Mitchell, RD"'
Autor:
O'Reilly, GM, Mitchell, RD, Mitra, B, Akhlaghi, H, Tran, V, Furyk, J, Buntine, P, Bannon‐Murphy, H, Amos, T, Udaya Kumar, M, Perkins, E, Prentice, Alexandra, Szwarcberg, Olivia, Loughman, A, Lowry, N, Colwell, S, Noonan, MP, Hiller, R, Paton, A, Smit, D, Cameron, PA
Publikováno v:
Emergency Medicine Australasia
Objective The aim of this study was to describe the epidemiology and clinical features of patients presenting to the emergency department (ED) with suspected and confirmed COVID‐19. Methods The COVID‐19 Emergency Department (COVED) Project is an
Autor:
O'Reilly, GM, Mitchell, RD, Mitra, B, Noonan, MP, Hiller, R, Brichko, L, Luckhoff, C, Paton, A, Smit, DV, Cameron, PA
Publikováno v:
Emergency Medicine Australasia
The number of patients with suspected COVID-19 presenting to Australian EDs continues to impose a burden on healthcare services. Isolation is an important aspect of infection prevention and control, but has been associated with undesirable consequenc
Autor:
O’Reilly, GM, Mitchell, RD, Wu, J, Rajiv, P, Bannon‐Murphy, H, Amos, T, Brichko, L, Brennecke, H, Noonan, MP, Mitra, B, Paton, A, Hiller, R, Smit, D, Luckhoff, C, Santamaria, MJ, Cameron, PA
Publikováno v:
Emergency Medicine Australasia
The aim of the present study was to describe the epidemiological and clinical features of ED patients with suspected and confirmed COVID-19.The COVID-19 Emergency Department (COVED) Project is an ongoing prospective cohort study that includes all adu
Publikováno v:
University of Bristol-PURE
African research suffers from a crisis of visibility, often overlooked in global and regional policy debates. To redress this historical neglect this paper offers insights from a cross-national study of education research in 48 countries in sub-Sahar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4089e871424d90f251b728eeb5fc989c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.