Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Mitchell, Kristin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitchell, Kristin Lynn.
Thesis (M.A.)--Duquesne University, 2005.
Title from document title page. Abstract included in electronic submission form. Includes bibliographical references (p. 45-49) and index.
Title from document title page. Abstract included in electronic submission form. Includes bibliographical references (p. 45-49) and index.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schacker, Timothy, Little, Susan, Connick, Elizabeth, Gebhard-Mitchell, Kristin, Zhang, Zhi-Qiang, Krieger, John, Pryor, Jon, Havlir, Diane, Wong, Joseph K., Richman, Douglas, Corey, Lawrence, Haase, Ashley T.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2000 Jan 01. 181(1), 354-357.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30111311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Outland, Brian E., Erickson, Shari, Doherty, Robert, Fox, William, Ward, Lawrence, Manaker, Scott, Goldman, Jason M., Henochowicz, Stuart, Candler, Sarah G., Hauger, Robert B., Mitchell, Kristin M., Reimer, Christie M., Liao, Joshua, Furey Schultz, Anne, Henry, Tracey, Nishimura, Yoshito, Medical Practice and Quality Committee of the American College of Physicians*
Publikováno v:
Annals of Internal Medicine; Jul2022, Vol. 175 Issue 7, p1019-1021, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIDS Education & Prevention; Jun2002, Vol. 14 Issue 3, p207, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.