Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Mitchell, Brenda"'
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2020 Apr 01. 13(1), 35-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27007256
Autor:
Reaves, Donald, Martin, Harold, Lawrence, William W., Valentine, Peggy, Bacon, Thomas, Cullins, Maureen, Sullivan, Louis, King, Jennifer, Benton, Patrena, Burr, Senator Richard, Smith, Barbara Pullen, Keith, Larry, Patterson, John, Hardy, Virginia, Mitchell, Brenda, Dirks, Dale
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2008 Oct 01. 2(1), 1-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44869355
Autor:
Mitchell, Brenda E.
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2014 Apr 01. 7(1), 1001-1005.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26554204
Autor:
Fowkes, Virginia, Blossom, H. John, Sandrock, Christian, Mitchell, Brenda, Brandstein, Rendra
Publikováno v:
Journal of Community Health, 2010 Oct 01. 35(5), 512-518.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45437588
Autor:
Mitchell, Brenda Shepherd
The problem of this research study was to identify the status of home visitations as a part of Vocational Homemaking Education in Texas as perceived by useful homemaking teachers. The study had a twofold purpose. The first was to develop and validate
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc331842/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitchell, Brenda
Publikováno v:
Woman's Art Journal, 2018 Oct 01. 39(2), 51-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26510269
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.