Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Mitchell, Brad"'
Autor:
Hines, Jordan, Lu, Marie, Naik, Ravi K., Hashim, Akel, Ville, Jean-Loup, Mitchell, Brad, Kriekebaum, John Mark, Santiago, David I., Seritan, Stefan, Nielsen, Erik, Blume-Kohout, Robin, Young, Kevin, Siddiqi, Irfan, Whaley, Birgitta, Proctor, Timothy
Publikováno v:
Phys. Rev. X 13, 041030 (2023)
Randomized benchmarking (RB) protocols are the most widely used methods for assessing the performance of quantum gates. However, the existing RB methods either do not scale to many qubits or cannot benchmark a universal gate set. Here, we introduce a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.07272
Autor:
Xu, Yilun, Huang, Gang, Balewski, Jan, Naik, Ravi K., Morvan, Alexis, Mitchell, Brad, Nowrouzi, Kasra, Santiago, David I., Siddiqi, Irfan
As the size and complexity of a quantum computer increases, quantum bit (qubit) characterization and gate optimization become complex and time-consuming tasks. Current calibration techniques require complicated and verbose measurements to tune up qub
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.10866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morton, Steve L., Mitchell, Brad A., Sivertsen, Scott K., Fairey, Elizabeth R., Mikulski, Tina M., Glasgow, Howard, Deamer-Melia, Nora J., Burkholder, JoAnn M., Ramsdell, John S.
Publikováno v:
Environmental Health Perspectives, 2001 Oct 01. 109, 739-743.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3454921
Autor:
Zajano, Nancy C., Mitchell, Brad
Publikováno v:
Theory Into Practice, 1988 Apr 01. 27(2), 161-168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1476472
Publikováno v:
Theory Into Practice, 1986 Jul 01. 25(3), 207-213.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1476814
Autor:
Mitchell, Brad
Publikováno v:
Theory Into Practice, 1988 Apr 01. 27(2)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1476462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitchell, Brad L.
Publikováno v:
The Journal of Higher Education, 1993 Jan 01. 64(1), 108-111.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2959982