Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Mistry, Hemlata"'
Autor:
Wawersik, Matthew, Allen, Anna, Arrigo, Cindy, Arsham, Andrew, Barnard, Daron, Burgess, Rebecca, DiAngelo, Justin, Jemc, Jennifer, Jones, Christopher, Kadlec, Lisa, Kleinschmit, Adam, Leatherman, Judith, Lopatto, David, Manier, Mollie, Mistry, Hemlata, Mortimer, Nathan, Nagengast, Alexis, Parish, Susan, Rosenwald, Anne, Stamm, Joyce, Elgin, Sarah, Reed, Laura
This research explores best-practices in implementation of course-based undergraduate experiences (CUREs). The work is conducted through the Genomics Education Partnership (GEP) a consortium of over 100 faculty conducting biological research projects
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::150b023775c3e541db2cda2a55c85667
Autor:
Fujioka, Miki1 (AUTHOR), Mistry, Hemlata2 (AUTHOR), Schedl, Paul3,4 (AUTHOR) pschedl@princeton.edu, Jaynes, James B.1 (AUTHOR) james.jaynes@jefferson.edu, van Steensel, Bas5 (EDITOR)
Publikováno v:
PLoS Genetics. 2/24/2016, Vol. 12 Issue 2, p1-25. 25p. 7 Diagrams, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mistry, Hemlata1, Wilson, Beth A.2, Roberts, Ian J.H.3, O'Kane, Cahir J. c.okane@gen.cam.ac.uk, Skeath, James B. jskeath@genetics.wustl.edu
Publikováno v:
Mechanisms of Development. Dec2004, Vol. 121 Issue 12, p1495-1507. 13p.
Autor:
Lopatto, David, Rosenwald, Anne G., DiAngelo, Justin R., Hark, Amy T., Skerritt, Matthew, Wawersik, Matthew, Allen, Anna K., Alvarez, Consuelo, Anderson, Sara, Arrigo, Cindy, Arsham, Andrew, Barnard, Daron, Bazinet, Christopher, Bedard, James E. J., Bose, Indrani, Braverman, John M., Burg, Martin G., Burgess, Rebecca C., Croonquist, Paula, Du, Chunguang, Dubowsky, Sondra, Eisler, Heather, Escobar, Matthew A., Foulk, Michael, Furbee, Emily, Giarla, Thomas, Glaser, Rivka L., Goodman, Anya L., Gosser, Yuying, Haberman, Adam, Hauser, Charles, Hays, Shan, Howell, Carina E., Jemc, Jennifer, Johnson, M. Logan, Jones, Christopher J., Kadlec, Lisa, Kagey, Jacob D., Keller, Kimberly L., Kennell, Jennifer, Key, S. Catherine Silver, Kleinschmit, Adam J., Kleinschmit, Melissa, Kokan, Nighat P., Kopp, Olga Ruiz, Laakso, Meg M., Leatherman, Judith, Long, Lindsey J., Manier, Mollie, Martinez-Cruzado, Juan C., Matos, Luis F., McClellan, Amie Jo, McNeil, Gerard, Merkhofer, Evan, Mingo, Vida, Mistry, Hemlata, Mitchell, Elizabeth, Mortimer, Nathan T., Mukhopadhyay, Debaditya, Myka, Jennifer Leigh, Nagengast, Alexis, Overvoorde, Paul, Paetkau, Don, Paliulis, Leocadia, Parrish, Susan, Preuss, Mary Lai, Price, James V., Pullen, Nicholas A., Reinke, Catherine, Revie, Dennis, Robic, Srebrenka, Roecklein-Canfield, Jennifer A., Rubin, Michael R., Sadikot, Takrima, Sanford, Jamie Siders, Santisteban, Maria, Saville, Kenneth, Schroeder, Stephanie, Shaffer, Christopher D., Sharif, Karim A., Sklensky, Diane E., Small, Chiyedza, Smith, Mary, Smith, Sheryl, Spokony, Rebecca, Sreenivasan, Aparna, Stamm, Joyce, Sterne-Marr, Rachel, Teeter, Katherine C., Thackeray, Justin, Thompson, Jeffrey S., Peters, Stephanie Toering, Van Stry, Melanie, Velazquez-Ulloa, Norma, Wolfe, Cindy, Youngblom, James, Yowler, Brian, Zhou, Leming, Brennan, Janie, Buhler, Jeremy, Leung, Wilson, Reed, Laura K., Elgin, Sarah C. R.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education; February 2020, Vol. 21 Issue: 1