Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Missiuna P"'
Autor:
Cioana M, Peterson D, Missiuna P, El-Hawary R, Carey T, Potter MA, Banfield L, Thabane L, Samaan MC
Publikováno v:
Adolescent Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 10, Pp 15-19 (2019)
Milena Cioana,1,2 Devin Peterson,3 Paul Missiuna,3 Ron El-Hawary,4 Timothy Carey,5,6 Murray A Potter,7 Laura Banfield,8 Lehana Thabane,9–12 M Constantine Samaan1,2,9 1Department of Pediatrics, McMaster University, Hamilton, ON, Canada; 2Division of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0348702cea34bdab77c625d3d68ecad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
BackgroundPartnering for Change (P4C) is a school-based occupational therapy service intended to build the capacity of educators to support children with motor difficulties.AimsThis paper describes the development of the Partnering for Change Educato
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfaa84fb50484da580120a8652c4bc4c
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
The United Nations champions inclusive education as a moral obligation, requiring equitable learning environments that meet all individuals’ diverse learning needs and abilities, including children and youth. Yet the practice of inclusive education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01c1dc1a02da4ef789b60407acf74f67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.