Zobrazeno 1 - 10
of 6 311
pro vyhledávání: '"Misa P"'
\textit{Federated learning} (FL) and \textit{split learning} (SL) are prevailing distributed paradigms in recent years. They both enable shared global model training while keeping data localized on users' devices. The former excels in parallel execut
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.11026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 21, p 3481 (2024)
A novel multifunctional isoamylase, MIsA from Myxococcus sp. strain V11, was expressed in Escherichia coli BL21(DE3). Sequence alignment revealed that MIsA is a typical isoamylase that belongs to glycoside hydrolase family 13 (GH 13). MIsA can hydrol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13e240929a814244ad22fccc49ad80fe
Publikováno v:
Jurnal Abdimas Indonesia, Vol 4, Iss 1 (2024)
Dalam dua dekade terakhir, komunitas petani di Gombak telah terorganisir dengan nama MISA, yang berhasil mencapai sejumlah petani, institusi, organisasi sosial, penduduk kota, dan komunitas usaha menuju keberlanjutan. Malaysia Institut Pertanian Berk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0983e02aac84b5190e6ec6dd33c04d2
Publikováno v:
Antec, Vol 7, Iss 2, Pp 231-242 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb688218aa2845f4bb3e1a9b0140bcc2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.