Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Miroslav Slivoně"'
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 10, Iss 3 (2015)
V příspěvku se autoři zabývají modulovým řešením návrhu nového terminálu kombinované přepravy se všemi dopady na používanou technologii překládky. Autoři pak dle navržených modulů terminálu provedli zhodnocení vlastních ná
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c076ab58ac745a4a743fa2297297961
Autor:
Miroslav Slivoně, Jaromír Široký
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 6, Iss 1 (2011)
V článku je předložena metodika ověření navrženého tarifu pracující na principu jakési simulace reálného provozu systému přepravy kusových zásilek. Potřebná chybějící data o přepravách jsou v modelu generována náhodně tak,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6013172db8a34b869d09d500575610e7
Autor:
Miroslav Slivoně
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 5, Iss 4 (2010)
This paper discusses the possibility of use of two traffic assignment approachesto solve the problem of identification of vulnerable links. The first method is basedon Dial’s algorithm originally used to solve the stochastic traffic assignmentprobl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/073ae1d880ba4e33ab8af2765e0d74c9
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 5, Iss 3 (2010)
V článku je nastíněn postup tvorby software pro sestavu tras vozidel provádějících rozvoz či svoz zásilek. Při sestavě software byl kladen akcent především na využitelnost vznikajícího prostředí pro řešení reálných úloh, če
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f676121d0c724dbe8e3bf2010759620f
Autor:
Jaromír Široký, Miroslav Slivoně
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 5, Iss 1 (2010)
Příspěvek je zaměřen na optimalizaci svozu a rozvozu a identifikaci modelů a metod vhodných pro řešení různých typů úlohy okružních jízd. V těchto svozně-rozvozních systémech je možno definovat problémy strategického, taktick
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9eb5fc722ec1477298101b93a07969fc
Autor:
Miroslav Slivoně
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 4, Iss 4 (2009)
The paper deals with total costs comparison of two hub location models – single and multiple allocation. The impact of inter-hub discount factor is examined on three different numerical examples.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9e015cccb8d4526b0be91dc52905ba4
Autor:
Miroslav Slivoně
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 4, Iss 3 (2009)
V článku je představen problém označovaný jako Traffic Assignment. Po formulaci problému v základním tvaru jsou představeny jednotlivé jeho varianty a nejpoužívanější analytické metody využitelné k řešení problémů Traffic Assi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca7695c204714e7f8dcff4913a778fff
Autor:
Miroslav Slivoně
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 3, Iss 5 (2008)
Článek se zabývá identifikací kriticky důležitých úseků z hlediska zranitelnosti dopravní sítě. Stručně popisuje a porovnává tři možné přístupy k hodnocení důležitosti úseků (Bell, Taylor, Jesenius). Tyto přístupy jsou im
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d9b97a5c63a49f890bdae5c0a659559
Autor:
Miroslav Slivoně
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 3, Iss 4 (2008)
Článek je zaměřuje na problém lokace hubů v případě, kdy huby nejsou kapacitně omezeny a obsluhované uzly jsou k hubům jednoznačně přiřazeny. Počet hubů je buď předem zadán, nebo může být předmětem optimalizace. Základní p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a3fd9414e9c4a169212323e7d352103
Publikováno v:
Perner’s Contacts, Vol 3, Iss 2 (2008)
Příspěvek popisuje centra nákladní dopravy, jejich základní charakteristiku a úlohu v logistickém řetězci. Hlavní části příspěvku je optimalizace počtu těchto center a jejich lokace. K řešení bylo použito metody genetických al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d0a22506400452b9f5103e1b8365920