Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Mirkin, Joshua"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education, Volume: 40 Supplement 2, Pages: s1-s11, Published: DEC 2020
Modern science education the world over deliberately remains in the objective, rational, positivist paradigm. In South African classrooms, this paradigm is often alienating for young learners who then stop learning science at the end of Grade 9. Lite
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::53a4340409d1bb2443df7d3b870a7dad
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-01002020000500007&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-01002020000500007&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine March 2019 73(3):317-319
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine September 2019 74(3):469-469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mirkin, Joshua N, Bach, Peter B
Publikováno v:
In The Lancet 2010 376(9738):330-330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Oncology Practice. Nov2011, Vol. 7 Issue 6, p402-404. 3p.