Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Mirkin, B. G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mirkin, B. G. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Empirical Generalisations in Marketing Science. 2013, Vol. 14 Issue 1, p1-9. 9p. 1 Diagram, 6 Charts.
Autor:
MIRKIN, B. G.
Publikováno v:
Sociologický Časopis / Czech Sociological Review, 1970 Jan 01. 6(6), 571-574.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41127949
Autor:
Mirkin, B. G.
Often considered more as an art than a science, the field of clustering has been dominated by learning through examples and by techniques chosen almost through trial-and-error. Even the most popular clustering methods--K-Means for partitioning the da
Autor:
Mirkin, B. G.
Publikováno v:
Quality & Quantity; Dec75, Vol. 9 Issue 4, p317, 6p
Autor:
Mirkin, B. G., Rodin, S. N.
Publikováno v:
Cybernetics and Systems Analysis; March 1974, Vol. 10 Issue: 2 p318-324, 7p
Autor:
Mirkin, B. G.
Publikováno v:
Journal of Classification; March 1987, Vol. 4 Issue: 1 p7-31, 25p
Autor:
Mirkin, B. G.
Publikováno v:
Cybernetics and Systems Analysis; March 1973, Vol. 9 Issue: 2 p272-278, 7p
Autor:
Mirkin, B. G.
Publikováno v:
Cybernetics and Systems Analysis; September 1966, Vol. 2 Issue: 5 p9-14, 6p