Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Mirfakhraei, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 11 (2012)
ResearcherID
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 11, Pp 54-58 (2012)
ResearcherID
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 11, Pp 54-58 (2012)
Background: This study was conducted to develop a questionnaire in order to evaluate knowledge, attitude and practice (KAP) of the faculty members and students toward plagiarism. Methods: A KAP study was conducted from June to October 2011 enrolling
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 10, Iss 2, Pp 15-23 (2014)
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 10, Iss 2, Pp 15-23 (2014)
Background & Objectives: The standard methods for the comparison of two drugs in a randomized controlled clinical trial in the presence of non-compliance are intention-to-treat or per-protocol approaches. Both approaches have problems with estimation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::37b34811958801fa64cac365c98a39eb
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84916882383&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84916882383&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.