Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Miranda, Mafalda M."'
Publikováno v:
Comptes Rendus. Géoscience, Vol 355, Iss G1, Pp 85-108 (2023)
In remote northern regions, lacking deep geothermal exploratory boreholes, a theoretical approach to provide a first-order estimate of the stress regime seems a useful tool. Literature data was used in this context to evaluate the orientation of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98e5bd89e19d40f58179a07a10893830
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Geothermics June 2021 93
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 15, Iss 4, Pp 587-604 (2020)
Design - We relied on data obtained from in-depth interviews with managers. Data categorization allowed the application of the main constructs of the UTAUT model and the unveiling of the level of acceptance of Cause-Related Marketing (CrM) campaigns
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c6750ffc6b34952a05471966b0af10d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Geosciences (2076-3263); Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p340, 21p
Autor:
Miranda, Mafalda M., Comeau, Félix-Antoine, Raymond, Jasmin, Gosselin, Louis, Grasby, Stephen E., Wigston, Andrew, Dehghani-Sanij, Alireza, Sternbergh, Sarah, Perreault, Serge
The sustainable development of Canada’s north is a growing challenge. Nearly 134,000 people, mostly Indigenous, live typically in a diesel-dependent dynamic, and thus initiatives to deploy clean technologies for heat and electricity are ongoing. Re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::038fc4f7b14a847f47c1d4ee5951c8ca
Publikováno v:
Geosciences (2076-3263); May2022, Vol. 12 Issue 5, p180-180, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management & Marketing; Dec2020, Vol. 15 Issue 4, p587-604, 18p