Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Miranda, Daniele A."'
Autor:
Miranda, Daniele A., Zachritz, Alison M., Whitehead, Heather D., Cressman, Shannon R., Peaslee, Graham F., Lamberti, Gary A.
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 15 October 2023 895
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miranda, Daniele1 danielemamiranda@gmail.com, Teixeira, Leonardo1 leoteixeira.professor@gmail.com, Toassi, Pamela1 pamelatoassi.ufc@gmail.com
Publikováno v:
Revista Veredas. 2023, Vol. 27 Issue 1, p1-24. 24p.
Autor:
Lima Miranda, Daniele1 danielelimamiranda@gmail.com, Pereira Toassi, Pâmela Freitas1 pamelatoassi.ufc@gmail.com
Publikováno v:
Letrônica. jan-dez2023, Vol. 16 Issue 1, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Special Education Magazine; Revista Educação Especial, v. 35, 2022 – Publicação Contínua – Qualis – A2; e8/1-18
Revista Educação Especial; Revista Educação Especial, v. 35, 2022 – Publicação Contínua – Qualis – A2; e8/1-18
Revista Educação Especial (UFSM)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Revista Educação Especial; Revista Educação Especial, v. 35, 2022 – Publicação Contínua – Qualis – A2; e8/1-18
Revista Educação Especial (UFSM)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
This article refers to an excerpt of a master's research developed in the Graduate Program in Education at the University of the Region of Joinville (SC), in the line of research Work and Teacher Education, which aimed to investigate the use of Termi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::578c3cf03bd757f54a3e53a2b99490ef
http://periodicos.ufsm.br/educacaoespecial/article/view/68333
http://periodicos.ufsm.br/educacaoespecial/article/view/68333
Publikováno v:
Revista Linguagem em Foco; Vol. 13 No. 4 (2021): Acesso lexical, desenvolvimento do léxico e aquisição de vocabulário; 189-203
Revista Linguagem em Foco; v. 13 n. 4 (2021): Acesso lexical, desenvolvimento do léxico e aquisição de vocabulário; 189-203
Revista Linguagem em Foco
Universidade Estadual do Ceará (UECE)
instacron:UECE
Revista Linguagem em Foco; v. 13 n. 4 (2021): Acesso lexical, desenvolvimento do léxico e aquisição de vocabulário; 189-203
Revista Linguagem em Foco
Universidade Estadual do Ceará (UECE)
instacron:UECE
The article aims to highlight the appropriation of foreign language (FL) vocabulary in learning situations, such as in gamification activities and playful-interactive games. In view of language processing, we assume that Tolexical access corresponds
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::70dc227174edde250079a2a97c333582
https://revistas.uece.br/index.php/linguagememfoco/article/view/7416
https://revistas.uece.br/index.php/linguagememfoco/article/view/7416
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.