Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Minson V.,"'
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 12, Iss 3, Pp 331-345 (2016)
This paper presents a picture of the current theoretical positions and methods used to assess children’s development. A maturational understanding of development is seen to be predominately used to inform the assessment tools which track how childr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b0ad04157ba407e838b41d1697ce5d1
Autor:
Sun Y; Monash University, Melbourne, VIC, Australia., Blewitt C; Monash University, Melbourne, VIC, Australia., Minson V; Australian Catholic University, Melbourne, VIC, Australia., Bajayo R; Alannah & Madeline Foundation, Melbourne, VIC, Australia., Cameron L; Alannah & Madeline Foundation, Melbourne, VIC, Australia., Skouteris H; Monash University, Melbourne, VIC, Australia.
Publikováno v:
Trauma, violence & abuse [Trauma Violence Abuse] 2024 Jan; Vol. 25 (1), pp. 648-662. Date of Electronic Publication: 2023 Apr 12.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Apr2024, Vol. 34 Issue 2, p647-671. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Mental Health; Sep2024, Vol. 16 Issue 3, p959-972, 14p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p704, 26p