Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Minott, Mark"'
Autor:
Minott, Mark Anthony
This research was motivated by my personal desire to learn more about reflective teaching, and by the fact that a number of local researchers in the Cayman Islands highlighted the need to accumulate a body of knowledge addressing local issues in all
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.514638
Autor:
Minott, Mark
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2020, Vol. 32, Issue 2, pp. 97-107.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-06-2019-0068
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information, Communication & Society. :1-21
Educators have an increasingly important role in supporting children with disabilities to connect with and through the Internet. Children with disabilities encounter more risks in connected environments than their peers. These risk experiences are li
Autor:
Minott, Mark1 minott.mark@icloud.com
Publikováno v:
Canadian Music Educator / Musicien Educateur au Canada. 2022, Vol. 63 Issue 2, p22-31. 10p.
Autor:
Minott, Mark A.
Publikováno v:
Reflective Practice; Dec2023, Vol. 24 Issue 6, p721-735, 15p
Autor:
Minott, Mark A.
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2011 Apr 01. 34(2), 131-147.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/canajeducrevucan.34.2.131
Autor:
Minott, Mark minott.mark@icloud.com
Publikováno v:
British Journal of Special Education. Jun2019, Vol. 46 Issue 2, p226-238. 13p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Minott, Mark
Over the past 30 years, the teaching profession has embraced the notion of the teacher as a reflective practitioner, which has led to an increased emphasis on teacher education programmes offering learning experiences that model and encourage reflect
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1366::5dd30774134364d88e2be5415894ac7e
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/81935/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/81935/