Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Minogue, James"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Minogue, James
Thesis (Ph.D.)--North Carolina State University.
Includes vita. Includes bibliographical references (p. 99-111).
Includes vita. Includes bibliographical references (p. 99-111).
Autor:
Minogue, James, Jones, M. Gail
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2006 Oct 01. 76(3), 317-348.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4124421
Autor:
Minogue, James, Borland, David
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2016 Apr 01. 25(2), 187-202.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43867790
Autor:
Annetta, Leonard, Lamb, Richard, Minogue, James, Folta, Elizabeth, Holmes, Shawn, Vallett, David, Cheng, Rebecca
Publikováno v:
In Information Sciences 20 April 2014 264:61-74
Autor:
Lester, James C., Spires, Hiller A., Nietfeld, John L., Minogue, James, Mott, Bradford W., Lobene, Eleni V.
Publikováno v:
In Information Sciences 20 April 2014 264:4-18
Autor:
Emerson, Andrew, Henderson, Nathan, Rowe, Jonathan, Min, Wookhee, Lee, Seung, Minogue, James, Lester, James
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education
Engagement plays a critical role in visitor learning in museums. Devising computational models of visitor engagement shows significant promise for enabling adaptive support to enhance visitors’ learning experiences and for providing analytic tools
Publikováno v:
Science and Children, 2010 Nov 01. 48(3), 52-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43175762
Autor:
Minogue, James
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2010 Jan 01. 21(7), 767-781.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156577
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2010 Jan 01. 21(5), 559-587.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156566