Zobrazeno 1 - 10
of 509
pro vyhledávání: '"Minkler, P."'
Autor:
Hannah J. Loghry, Hyeogsun Kwon, Ryan C. Smith, Noelle A. Sondjaja, Sarah J. Minkler, Sophie Young, Nicolas J. Wheeler, Mostafa Zamanian, Lyric C. Bartholomay, Michael J. Kimber
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-17 (2023)
Abstract Vector-borne, filarial nematode diseases cause significant disease burdens in humans and domestic animals worldwide. Although there is strong direct evidence of parasite-driven immunomodulation of mammalian host responses, there is less evid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9904ca224c1d4f2093009ccf32b912f5
Publikováno v:
Asian Journal of Sport and Exercise Psychology, Vol 1, Iss 2, Pp 75-82 (2021)
Research has suggested that mindfulness can help combat stress, increase self-compassion, and improve well-being. Although mindfulness is also beneficial for student-athletes, little is known about how developmental differences due to age may influen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0538c5e39c274047ae407c619a84b68d
Publikováno v:
Frontiers in Immunology, Vol 13 (2022)
Lymphatic filariasis (LF) is a mosquito-borne disease caused by filarial nematodes including Brugia malayi. Over 860 million people worldwide are infected or at risk of infection in 72 endemic countries. The absence of a protective vaccine means that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e506f7038f48450d8211849a3214cf47
Publikováno v:
Frontiers in Genetics, Vol 13 (2022)
Circular RNAs (circRNAs) are a recently identified RNA species with emerging functional roles as microRNA (miRNA) and protein sponges, regulators of gene transcription and translation, and modulators of fundamental biological processes including immu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35fd1b82af3248e983bbddd3f5884a59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogy in Health Promotion; March 2024, Vol. 10 Issue: 1 p36-47, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.