Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Mingwang Zhao"'
Publikováno v:
ACM Transactions on Embedded Computing Systems. 21:1-27
Read disturb is a circuit-level noise in flash-based Solid-State Drives (SSDs), induced by intensive read requests, which may result in unexpected read errors. The approach of read refresh (RR) is commonly adopted to mitigate its negative effects by
Publikováno v:
2022 IEEE 24th Int Conf on High Performance Computing & Communications; 8th Int Conf on Data Science & Systems; 20th Int Conf on Smart City; 8th Int Conf on Dependability in Sensor, Cloud & Big Data Systems & Application (HPCC/DSS/SmartCity/DependSys).
Publikováno v:
DATE
This paper proposes a data reallocation method in RR processes, by taking account of block attributes including P/E cycles and read counts. Specifically, it can distribute the data in the RR block onto a number of available SSD blocks, to allow diffe
Publikováno v:
IEICE Electronics Express. 18:20210195-20210195
Autor:
Mingwang Zhao
Publikováno v:
Proceedings of 1994 American Control Conference - ACC '94.
A NN adaptive PLD (NNAPID) regulator for complex plants with unknown models is proposed. To enhance the on-line self-learning ability and robustness, an attenuating excitation is introduced to excite all modes of the plants and produce the error need
Autor:
Mingwang Zhao
Publikováno v:
Proceedings of 1994 American Control Conference - ACC '94.
Firstly the least squares (LS) estimation method for stochastic continuous systems disturbed by Wiener process is studied via Legendre polynomials. Secondly, the correlativeness of the approximating values of Wiener process is discussed,then, an unbi
Autor:
Mingwang Zhao
Publikováno v:
Proceedings of IEEE International Conference on Control and Applications CCA-94.
A neural-net-based model-free self-tuning controller for systems with unknown models or some modeling complexity is proposed in this paper. To enhance the on-line self-learning and adaptive abilities, an attenuating excitation signal is introduced to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.