Zobrazeno 1 - 10
of 8 750
pro vyhledávání: '"Mind theory"'
Autor:
Liu, Ning1 (AUTHOR) liuning6149@163.com, Li, Yuanguang1 (AUTHOR) liyuanguang429@163.com
Publikováno v:
Religions. Aug2024, Vol. 15 Issue 8, p930. 20p.
Publikováno v:
مجله علوم روانشناختی, Vol 21, Iss 113, Pp 1021-1036 (2022)
Background: A systematic review of research suggests that different variables affect the explanation of adolescent academic anxiety, but the role of mind theory and compatibility have been neglected as an integrated model. Aims: The purpose of this s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77f03c49ae12411fbe3cbbc9d8a39158
Human-Computer Interaction and Artificial Intelligence: Advancing Care Through Extended Mind Theory.
Autor:
Jacobs C; Psychology, University of Bath, Bath, GBR.; Postgraduate Medical Education, Great Western Hospitals NHS Foundation Trust, Swindon, GBR., Johnson H; Digital Health and Care, School of Engineering, Mathematics, and Technology, University of Bristol, Bristol, GBR., Rennie T; Life Sciences, University of Bath, Bath, GBR., Lambert J; Health, University of Bath, Bath, GBR., Joiner R; Psychology, University of Bath, Bath, GBR.
Publikováno v:
Cureus [Cureus] 2024 Dec 02; Vol. 16 (12), pp. e74968. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 02 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ning Liu, Yuanguang Li
Publikováno v:
Religions, Vol 15, Iss 8, p 930 (2024)
The Zhao Lun, authored by Seng Zhao, elaborates on the Madhyamaka thought. This work has had a significant impact on Chinese Buddhist philosophy, as well as on Confucianism and Taoism. During the Yuan dynasty (1271–1368), the esteemed monk Wencai f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e7b645f097f4e0abf057677d964e2db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
مدلسازی روابط ساختاری نظریه ذهن با اضطراب تحصیلی از طریق میانجیگری سازگاری در دانش آموزان دبیرستانی.
Publikováno v:
Journal of Psychological Science. Aug2022, Vol. 21 Issue 113, p1021-1036. 16p.
Autor:
PÉREZ-CORREA, Kethy1 kl_perez@hotmail.com, ROMÁN, Néstor Fabián2 faromanmd@gmail.com, GELVEZ-OSPINA, Melissa2 mgelves1@cuc.edu.co
Publikováno v:
Utopia y Praxis Latinoamericana. 2020 Extra 4, Vol. 25, p189-204. 16p.
Autor:
Formica, Caterina, Bonanno, Lilla, Todaro, Antonino, Marra, Angela, Alagna, Antonella, Corallo, Francesco, Marino, Silvia, Bramanti, Alessia, De Salvo, Simona
Publikováno v:
In Journal of Clinical Neuroscience August 2020 78:291-295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.