Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Min, Li Shih"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernandes, Paula T., Min, Li Shih, Ling, Li Hui, Correa, Carlos, Barros, Nelson Felice, Li, Li Min
Publikováno v:
Journal of Epilepsy and Clinical Neurophysiology, Volume: 17, Issue: 2, Pages: 70-74, Published: 2011
INTRODUÇÃO: O manejo da epilepsia vai além de controle das crises e, para uma abordagem integrativa, começamos a trabalhar com os Grupos de Interação Social (GIS) na epilepsia. OBJETIVO: Realizar grupos em profissionais da saúde e educação p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::2a6d903ca948405b49d24dc88ddb0382
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1676-26492011000200007&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1676-26492011000200007&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acupuncture in Medicine; December 2016, Vol. 34 Issue: 6 p476-481, 6p
Publikováno v:
Acupuncture in Medicine; 2016, Vol. 34 Issue: 6 p476-481, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.