Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Min, Kate E."'
Autor:
Min, Kate E.
How do consumers respond when they experience threats to interpersonal relationships, or social exclusion? This research suggests that consumers will seek brands that are characterized by a specific personality trait dimension. In particular, consume
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10161/5843
Autor:
Liu, Peggy J., Min, Kate E.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Dec 01. 57(6), 1037-1054.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Peggy J., Min, Kate E.
Supplemental Material, FINAL_9_1_2020_JMR_Preference_Expression_Asymmetry_Web_Appendix for Where Do You Want to Go for Dinner? A Preference Expression Asymmetry in Joint Consumption by Peggy J. Liu and Kate E. Min in Journal of Marketing Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::043f0075418a65e520054a2542f40c81
Supplemental material, rim_online_appendix for The Gift of Psychological Closeness: How Feasible Versus Desirable Gifts Reduce Psychological Distance to the Giver by SoYon Rim, Kate E. Min, Peggy J. Liu, Tanya L. Chartrand and Yaacov Trope in Persona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::437857051d0a2748414d08c74f4f3348
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Heather M.1, Min, Kate E.2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2011, Vol. 39, p85-88. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology November 2013 49(6):1204-1209