Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Millstein L"'
Autor:
Englander, R., Famiglietti, H., Hudson, V., Gifford, K., Giudice, E., Griego, E.C., Baughn, J., Li, S.-T., Herman, B.E., Schwartz, A., Millstein, L., Carraccio, C., Newhall, L., West, D.C., Tolentino, J., Hemond, J., Turner, T., McNeal Trice, K., Schumacher, D.J.
IMPORTANCE Entrustable professional activities (EPAs) are an emerging workplace-based, patient-oriented assessment approach with limited empirical evidence. OBJECTIVE To measure the development of pediatric trainees’ clinical skills over time using
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bb7106748b7ff06b680a571dcfed23fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Molecular and Cellular Biology; October 1987, Vol. 7 Issue: 10 p3503-3510, 8p
Differential transcription of Xenopus oocyte and somatic-type 5 S genes in a Xenopus oocyte extract.
Publikováno v:
Journal of Biological Chemistry; December 1987, Vol. 262 Issue: 35 p17100-17110, 11p
Attitudes about prescription drug advertising directed to consumers were assessed in 1,509 persons who had viewed prototypical advertisements for fictitious prescription drug products. Although many subjects were generally favorable toward the concep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::eefbcbf2c8cb5f6615ab5206f23de1a9
https://europepmc.org/articles/PMC1477666/
https://europepmc.org/articles/PMC1477666/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.