Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Mills, Shirley"'
Autor:
Mills, Shirley
Communication within and between cells is called signalling; elucidation of cell signalling in diseases, especially metastatic cancers, creates opportunities for developing therapeutic interventions. Signalling initiation occurs when a cell surface r
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.768438
Publikováno v:
In Cellular Signalling January 2018 42:88-96
Autor:
Mills, Shirley C., Goh, Poh Hui, Kudatsih, Jossie, Ncube, Sithembile, Gurung, Renu, Maxwell, Will, Mueller, Anja ⁎
Publikováno v:
In Cellular Signalling April 2016 28(4):316-324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menchaca, Velma D.1 velma.menchaca@utrgv.edu, Mills, Shirley J.1 mills@utrgv.edu, Leo, Filomena menaleo68@gmail.com
Publikováno v:
Administrative Issues Journal: Education, Practice & Research. Winter2016, Vol. 6 Issue 2, p96-115. 20p.
Publikováno v:
Information Systems Research, 1992 Jun 01. 3(2), 173-190.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23010799
Autor:
Jacques, Richard O., Mills, Shirley C., Cazzonatto Zerwes, Paula, Fagade, Feyisope O., Green, John E., Downham, Scott, Sexton, Darren W., Mueller, Anja
The HIV viral entry co-receptors CCR5 and CXCR4 function physiologically as typical chemokine receptors. Activation leads to cytosolic signal transduction that results in a variety of cellular responses such as cytoskeletal rearrangement and chemotax
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1366::94b244bb44a508aafc5401d02232eca4
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/55122/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/55122/
Publikováno v:
International Journal of Leadership in Education; May2018, Vol. 21 Issue 3, p284-292, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.