Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Millet, Q."'
Autor:
Luiz, A. P., MacDonald, D. I., Santana-Varela, S., Millet, Q., Sikandar, S., Wood, J. N., Emery, E. C.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Feb . 116(9), 3811-3816.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26672136
Autor:
Kanellopoulos, A, Koenig, J, Huang, H, Pyrski, M, Millet, Q, Lolignier, S, Morohashi, T, Gossage, S, Jay, M, Linley, J, Baskozos, G, Kessler, B, Cox, J, Dolphin, A, Zufall, F, Wood, J, Zhao, J
Publikováno v:
The EMBO Journal
EMBO Journal
EMBO Journal, 2018, 37 (3), pp.427-445. ⟨10.15252/embj.201796692⟩
EMBO Journal
EMBO Journal, 2018, 37 (3), pp.427-445. ⟨10.15252/embj.201796692⟩
International audience; The voltage-gated sodium channel Na V 1.7 plays a critical role in pain pathways. We generated an epitope-tagged Na V 1.7 mouse that showed normal pain behaviours to identify channel-interacting proteins. Analysis of Na V 1.7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luiz, A. P., MacDonald, D. I., Santana-Varela, S., Millet, Q., Sikandar, S., Wood, J. N., Emery, E. C.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America; 2/26/2019, Vol. 116 Issue 9, p3811-3816, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.