Zobrazeno 1 - 10
of 568
pro vyhledávání: '"Miller, Lynne"'
Autor:
Jaworski, Elizabeth M., Yin, Huiying, Griffith, Kent A., Pandya, Raveena, Mancini, Brandon R., Jolly, Shruti, Boike, Thomas P., Moran, Jean M., Dominello, Michael M., Wilson, Melissa, Parker, Jan, Burmeister, Jay, Fraser, Correen, Miller, Lynne, Baldwin, Kaitlyn, Mietzel, Melissa A., Grubb, Margaret, Kendrick, Danielle, Spratt, Daniel E., Hayman, James A.
Publikováno v:
In Practical Radiation Oncology November-December 2021 11(6):e498-e505
Autor:
Miller, Lynne Dee
The purpose of this study was explorative, descriptive, and generative. Through systematic observation, interview, and analysis procedures, the researcher addressed the following questions: (1) What occurs in the reading resource rooms visited relate
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/184457
Publikováno v:
Professional School Counseling, 2017 Jan 01. 21(1), 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90023534
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2001 Apr 01. 24(2), 85-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1511065
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2011 Jun 01. 61(1), 111-135.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23764826
Autor:
West, Erin M.1 EWest@uttyler.edu, Miller, Lynne Guillot2 lguillot@kent.edu, Cox, Jane A.3 jcox8@kent.edu, Moate, Randall M.4 rmoate@uttyler.edu
Publikováno v:
Journal of Individual Psychology. Winter2018, Vol. 74 Issue 4, p368-387. 20p.
Publikováno v:
Professional School Counseling, 2003 Oct 01. 7(1), 52-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42732535
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. May2017, Vol. 45 Issue 3, p379-391. 13p. 1 Diagram, 1 Chart.
Publikováno v:
Journal of Humanistic Counseling. Apr2013, Vol. 52 Issue 1, p106-121. 16p.