Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Millar, David J."'
Publikováno v:
In Journal of Hydrology June 2018 561:908-917
Autor:
Millar, David J., Cooper, David J., Dwire, Kathleen A., Hubbard, Robert M., von Fischer, Joseph
Publikováno v:
Ecosystems, 2017 Mar 01. 20(2), 416-432.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48719415
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simons, J. Paul, Al-Shawib, Raya, Ellmerich, Stephan, Speck, Ivana, Aslam, Samrina, Hutchinson, Winston L., Mangione, Palma P., Disterer, Petra, Gilbertson, Janet A., Hunt, Toby, Millar, David J., Minogue, Shane, Bodin, Karl, Pepys, Mark B., Hawkins, Philip N.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2013 Oct 01. 110(40), 16115-16120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23749722
Autor:
Cook, Charis M., Daudi, Arsalan, Millar, David J., Bindschedler, Laurence V., Khan, Safina, Bolwell, G. Paul, Devoto, Alessandra
Publikováno v:
In Phytochemistry February 2012 74:79-89
Autor:
Skoufos, Line *, Topley, Nicholas, Cooker, Laurinda, Dawnay, Anne, Millar, David J., Holmes, Clifford J., Faict, Dirk
Publikováno v:
In Kidney International December 2003 64 Supplement 88:S94-S99
Autor:
Millar, David J., Slabas, Antoni R., Sidebottom, Chris, Smith, Colin G., Allen, Anthony K., Bolwell, G. Paul
Publikováno v:
Planta, 1992 Jan 01. 187(2), 176-184.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23381565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Millar, David J
Includes bibliographical references.
The purpose of this research is to examine the extent of instructional leadership of principals in high performing secondary schools in the metropolitan area of Cape Town, Western Cape. A mixed methods design
The purpose of this research is to examine the extent of instructional leadership of principals in high performing secondary schools in the metropolitan area of Cape Town, Western Cape. A mixed methods design
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/13354