Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Milesi, Alberto"'
Autor:
Milesi, Alberto1 (AUTHOR) a.milesi6@campus.unimib.it, Liotti, Marianna2 (AUTHOR) marianna.liotti@uniroma1.it, Locati, Francesca3 (AUTHOR), De Carli, Pietro1 (AUTHOR), Speranza, Anna Maria2 (AUTHOR), Campbell, Chloe4 (AUTHOR), Fonagy, Peter4 (AUTHOR), Lingiardi, Vittorio2 (AUTHOR), Parolin, Laura1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/26/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-17. 17p.
Autor:
Milesi, Alberto1 (AUTHOR), De Carli, Pietro1 (AUTHOR), Locati, Francesca2 (AUTHOR), Benzi, Ilaria M.A.3 (AUTHOR), Campbell, Chloe4 (AUTHOR), Fonagy, Peter4 (AUTHOR), Parolin, Laura1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human Development (0018716X). Jun2023, Vol. 67 Issue 2, p57-68. 12p.
Autor:
Locati, Francesca1 (AUTHOR), Milesi, Alberto2 (AUTHOR) a.milesi6@campus.unimib.it, Conte, Federica2 (AUTHOR), Campbell, Chloe3 (AUTHOR), Fonagy, Peter3 (AUTHOR), Ensink, Karin4 (AUTHOR), Parolin, Laura2 (AUTHOR) laura.parolin@unimib.it
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Apr2023, Vol. 79 Issue 4, p969-984. 16p. 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liotti, Marianna1 (AUTHOR) Marianna.liotti@uniroma1.it, Milesi, Alberto2 (AUTHOR) Marianna.liotti@uniroma1.it, Spitoni, Grazia Fernanda1 (AUTHOR), Tanzilli, Annalisa1 (AUTHOR), Speranza, Anna Maria1 (AUTHOR), Parolin, Laura2 (AUTHOR), Campbell, Chloe3 (AUTHOR), Fonagy, Peter3 (AUTHOR), Lingiardi, Vittorio1 (AUTHOR), Giovanardi, Guido1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/26/2023, Vol. 17 Issue 1, p1-16. 16p.
Autor:
MILESI, ALBERTO
Il concetto di fiducia epistemica è stato recentemente posto al centro del dibattito accademico e clinico, venendo considerato un costrutto centrale nello sviluppo relazionale, la cui compromissione potrebbe sottostare allo sviluppo psicopatologico.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::a37335ae8504638a815679699089ea84
https://hdl.handle.net/10281/415683
https://hdl.handle.net/10281/415683
Publikováno v:
Research in Psychotherapy: Psychopathology, Process & Outcome; 2023, Vol. 26 Issue 3, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.