Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Miler-Jerković V"'
Autor:
Miler Jerković, V.1 vera.miler@etf.bg.ac.rs, Mihailović, B.2 lica@uns.ac.rs, Malešević, B.3 malesevic@etf.bg.ac.rs
Publikováno v:
Iranian Journal of Fuzzy Systems. 2023, Vol. 20 Issue 3, p115-126. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Srpski Arhiv za Celokupno Lekarstvo, Vol 148, Iss 7-8, Pp 462-468 (2020)
Introduction/Objective. The aim of this study was to coIntroduction/Objective. The aim of this study was to compare kinematic features and graphic rules of writing between children with attention deficit/hyperactivity disorder (ADHD) (with and withou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb77025edca546559287114671efa1ee
Autor:
Ivančević Nikola, Novičić Marija, Miler-Jerković Vera, Janković Milica, Stevanović Dejan, Nikolić Blažo, Popović Mirjana B., Jančić Jasna
Publikováno v:
Psihologija, Vol 52, Iss 4, Pp 413-435 (2019)
Writing is a complex skill and it can be affected by many factors. One of the most obvious is handedness. The actual influence of handedness (especially left-handedness, since almost 10% of the population is left-handed) onto writing performance has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4aa1fca5eb8a4e0a8faa794a9eb2f209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.