Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"Milanovic,I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katikas Loukas, Sotiriou, Sofoklis, Molina Ascanio, Bilgin, A.S., Milanovic, I., Kirsch, M., Beernaert, Y., Mitic - Radulovic, A, Gregori Montaner, A., Cornakov, S., Velner, G., Axisa, J., Wellens, T., Muscat, M., Vaidelis, G., Messaritou, M., Goździk, A., Castilla Mora, L., Ivanova, I., Dariou, E., Yuste, A., Preda, E., Quarta, B., B. Domínguez, X., Kesting, F. 1, Gras-Velazquez, A.
The European Green Deal states that schools play an important role in engaging with students and the wider community for environmental sustainability and develop the skills needed for a successful transition to a sustainable society. To explore the r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54367545c15a70af262fbfe0e3f050eb
Publikováno v:
International Journal of Aeroacoustics. Apr2019, Vol. 18 Issue 2/3, p189-206. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.