Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Mihic, Josipa"'
Autor:
Valente, Juliana, Pietrobom, Tania, Mihic, Josipa, Caetano, Sheila, Mari, Jair, Sanchez, Zila M.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 14 April 2023 327:167-174
Publikováno v:
Health Promotion International, 2017 Jun 01. 32(3), 511-521.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48518340
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Belosevic, Matea, Novak, Miranda, Ferić, Martina, Kranzelic, Valentina, Mihic, Josipa, Križan, Helena, Velimirovic, Irena
During the year 2017, Croatian Laboratory for Prevention Research has conducted a project Positive Development of City of Zagreb’s Youth – state of the art. Purpose of the project was to explore the positive development and risk behaviour of adol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::bb89e128aee6c89de5809e020bb72f77
https://www.bib.irb.hr/1022054
https://www.bib.irb.hr/1022054
Autor:
Mihic, Josipa, Novak, Miranda
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research
Emotion regulation is viewed as an integral process of child competence, showing whether a child is ready for challenges of interaction, and contact with self and others. It is defined as successful and effortful internal adjustment of emotional arou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e12555e09f40ba1401d3f7457c403622
https://www.bib.irb.hr/1020511
https://www.bib.irb.hr/1020511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mihic, Josipa, Novak, Miranda, Basic, Josipa, Nix, Robert L., Centre for Resilience & Socio-Emotional Health
Preschool PATHS (Promoting Alternative Thinking Strategies) is an evidence-based universal prevention program focused on promoting children’s social and emotional competencies and reducing the likelihood of behaviour problems and negative relations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::5b8f0dfa10625ce632ba3b891cd14641