Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Mihailovic, Branko"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mihailovic, Branko1 brankomih@neobee.net, Cvijanovic, Drago2 dvcmmv@gmail.com
Publikováno v:
Proceedings of the IAE Scientific Meetings. 2015, p347-364. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Education, as one of the most complex human activities, cannot work and develop in contemporary conditions without the implementation of current knowledge from other sciences and scientific disciplines. There is an undeniable contribution which can b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bfd12c1f14f17db7f425b5b1aa18a827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mihailovic, Branko
In recent decades, the service sector is gaining in importance. In a good part of the developed world, its growth takes place very rapidly, and in some countries 60% to 70% of gross national income (GNI) in the services sectors, so that it far exceed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfc93be2b16818dcc9bb0232178fb883
The paper examines the possibilities, principles and effects of marketing communication in the hotel industry in Serbia. Consequently, the focus on the analysis is: trends in hotel industry and catering for Serbia, legal framework for marketing commu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fb01ea3bf8ac6ed12cfc8d3d7329481e