Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Miguel Ángel Moliner"'
Publikováno v:
Management Letters/Cuadernos de Gestión, Vol 20, Iss 1, Pp 155-180 (2020)
Taking as reference the period of deep financial and economic crisis suffered at global level, with special incidence in the Spanish financial industry, this paper examines the effect of entity crisis on consumer loyalty, studying the halo effect on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f0ecbf8ab284e53a3f59d72d7128713
Autor:
María Magdalena Solís Radilla, Lucio Hernández Lobato, Miguel Ángel Moliner Tena, Javier Sánchez García
Publikováno v:
Revista de Estudios Empresariales. Segunda Época, Vol 1, Iss Número 1/2014, Pp 90-112 (2014)
This article analyzes the Loyalty to a beach resort and its relationship with the variables: Service quality, Perceived value, Satisfaction and Overall image. From relationship marketing from the perspective of current demand, the results of the stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afe4fc3c12f647a0818a251ff78cd673
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2024, Vol. 42, Issue 6, pp. 1145-1147.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-09-2024-668
Publikováno v:
Responsibility and Sustainability, Vol 4, Iss 1 (2016)
Students on the Advertising and Design course of the Industrial Design Engineering degree took part in an educational experience that consisted of creating a poster to advertise a handicraft workshop organised to raise funds for NGO X. This project b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67be41066b954073bed6a7a047c3a4a4
Publikováno v:
Innovar: Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, Vol 21, Iss 39, Pp 39-52 (2011)
Teniendo en cuenta lo costoso que resulta mantener programas de fidelización de clientes, es necesario conocer qué aspectos del servicio de la empresa son los que realmente valora el cliente, para dedicarles mayor esfuerzo y poder potenciarlos. E
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee810a490fbf47cd9fa6e1a4b6cfe94e
Publikováno v:
Innovar: Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, Vol 20, Iss 37, Pp 149-162 (2010)
La importancia socioeconómica adquirida en los últimos años en España y en otros países europeos por el emergente mercado de las personas mayores hace necesario el estudio de sus particularidades como consumidores. Los cambios operados durante
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80f4b6086b3d408c85f35123f20eb8a1
Autor:
Tena, Miguel Ángel Moliner, Artola, Rosa María Rodríguez, Callarisa-Fiol, Luis José, Algueró-Boronat, Mar
Publikováno v:
In Journal of Destination Marketing & Management December 2024 34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.