Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Mignemi Giuseppe"'
Rating procedure is crucial in many applied fields (e.g., educational, clinical, emergency). It implies that a rater (e.g., teacher, doctor) rates a subject (e.g., student, doctor) on a rating scale. Given raters variability, several statistical meth
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.21498
Peer grading is an educational system in which students assess each other's work. It is commonly applied under Massive Open Online Course (MOOC) and offline classroom settings. With this system, instructors receive a reduced grading workload, and stu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.14296
In several observational contexts where different raters evaluate a set of items, it is common to assume that all raters draw their scores from the same underlying distribution. However, a plenty of scientific works have evidenced the relevance of in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.15076
Autor:
Mabrouk Mohamed, Montanari Giulia, Guerrini Manuela, Villa Gioia, Solfrini Serena, Vicenzi Claudia, Mignemi Giuseppe, Zannoni Letizia, Frasca Clarissa, Di Donato Nadine, Facchini Chiara, Del Forno Simona, Geraci Elisa, Ferrini Giulia, Raimondo Diego, Alvisi Stefania, Seracchioli Renato
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 9, Iss 1, p 98 (2011)
Abstract Background Deep infiltrating endometriosis (DIE) can affect importantly patients' quality of life (QOL). The aim of this study is to evaluate the impact of the laparoscopic management of DIE on QOL after six months from treatment. Methods It
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccf83e1bdd074a2c952e936d6af39699
Autor:
Iannattone, Sara1 (AUTHOR) sara.iannattone@phd.unipd.it, Mignemi, Giuseppe1 (AUTHOR), Pivetta, Erika2 (AUTHOR), Gatta, Michela3 (AUTHOR), Sica, Claudio4 (AUTHOR), Cardi, Valentina1 (AUTHOR), Canale, Natale2 (AUTHOR), Spoto, Andrea1 (AUTHOR), Bottesi, Gioia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/27/2024, Vol. 19 Issue 2, p1-19. 19p.
Autor:
Mignemi, Giuseppe1, Panzeri, Anna1 anna.panzeri@phd.unipd.it, Granziol, Umberto1, Bruno, Giovanni1, Bertamini, Marco1, Vidotto, Giulio1, Spoto, Andrea1
Publikováno v:
Journal of Behavioral Medicine. Apr2023, Vol. 46 Issue 1/2, p201-211. 11p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.