Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Miga, Erin M."'
Publikováno v:
In The Handbook of Dialectical Behavior Therapy 2020:71-93
Publikováno v:
Social Development. Aug2012, Vol. 21 Issue 3, p443-460. 18p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Asarnow, Joan R., Askew, Autumn, Babeva, Kalina N., Bedics, Jamie D., Berk, Michele S., Bolden, Lisa S., Carmel, Adam, Chapman, Alexander L., Chugani, Carla D., Comtois, Kate, Decker, Suzanne E., DeCou, Christopher R., Dexter-Mazza, Elizabeth, Dzombak, Jesse, Fitzpatrick, Olivia, Gallagher, Erin, Gaona, Lizbeth, Gerardi, Nora, Goodman, Marianne, Halpert, Rebekah, Haynos, Ann F., Hunter, Dorian A., Krychiw, Jacqueline K., Landes, Sara J., Limowski, Anne R., LoTempio, Elizabeth R., Mazza, James J., McBain, Sacha A., McFarr, Lynn, McKinley, Holly, Meyers, Laura L., Michonski, Jared D., Miga, Erin M., Miller, Alec L., Owens, Lynnaea, Perepletchikova, Francheska, Rathus, Jill H., Richter, Rachael K., Salsman, Nicholas L., Smith, Ashley M., Smith, Brandy N., Spears, Angela Page, Stewart, Kaylee, Sullivan, Sarah R., Valentine, Sarah E., Ward-Ciesielski, Erin F., Wyatt, Kristin P.
Publikováno v:
In The Handbook of Dialectical Behavior Therapy 2020:xi-xiii
This study examined the associations between reasoning during interparental conflict and autonomous adolescent conflict negotiation with peers over time. Participants included 133 adolescents and their parents, peers, and romantic partners in a multi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::6a9f5276553da58a3a3c5044d283d9d4
https://europepmc.org/articles/PMC3474533/
https://europepmc.org/articles/PMC3474533/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.