Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Mifsud, C. L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dockrell, J. E., Papadopoulos, T. C., Mifsud, C. L., Bourke, L., Vilageliu, O., Bešić, E., Seifert, S., Gasteiger-Klicpera, B., Ralli, A., Dimakos, I., Karpava, S., Martins, M., Sousa, O., Castro, S., Søndergaard Knudsen, H. B., Donau, P., Haznedar, B., Mikulajová, M., Gerdzhikova, N.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2023, Vol. 38 Issue 4, p1811-1813, 3p
Correction to: Teaching and learning in a multilingual Europe: findings from a cross-European study.
Autor:
Dockrell, J. E., Papadopoulos, T. C., Mifsud, C. L., Bourke, L., Vilageliu, O., Bešić, E., Seifert, S., Gasteiger-Klicpera, B., Ralli, A., Dimakos, I., Karpava, S., Martins, M., Sousa, O., Castro, S., Knudsen, H. B. Søndergaard, Donau, P., Haznedar, B., Mikulajová, M., Gerdzhikova, N.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2022, Vol. 37 Issue 2, p321-323, 3p
Autor:
Bloch, Gali
Publikováno v:
Frontiers in Sociology; 2024, p1-16, 16p
Publikováno v:
Library of Progress-Library Science, Information Technology & Computer; Jul-Dec2024, Vol. 44 Issue 3, p10468-10473, 6p
Publikováno v:
Webology. 2022, Vol. 19 Issue 3, p1342-1364. 23p.
Autor:
Konovalova, Nadiia
Publikováno v:
ScienceRise: Pedagogical Education; 2024, Vol. 58 Issue 1, p46-55, 10p
Autor:
Lim, Fei V., Weimin Toh
Publikováno v:
Teaching English with Technology; 2024, Vol. 24 Issue 1, p79-98, 20p
Autor:
Knudsen, Hanne B. Søndergaard1 hannebsk@hum.aau.dk, Donau, Pernille S.2, L. Mifsud, Charles3, Papadopoulos, Timothy C.4, Dockrell, Julie E.5
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Aug2021, Vol. 65 Issue 5, p767-782. 16p.