Zobrazeno 1 - 10
of 204
pro vyhledávání: '"Midorikawa, Akira"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shigemune, Yayoi, Saito, Shoko, Hiromitsu, Kentaro, Hamamoto, Kanako, Ochi, Ryuta, Shinoura, Nobusada, Yamada, Ryoji, Midorikawa, Akira
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders Reports April 2021 4
Publikováno v:
In Journal of Clinical Neuroscience March 2019 61:189-195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ITOI, Chihiro, MIDORIKAWA, Akira
Publikováno v:
人文研紀要. 97:61-69
application/pdf
We report on a patient with an acoustic nerve tumor who underwent an awake craniotomy. The patient was a 56-year-old left-handed man who had a right acoustic nerve tumor and hydrocephalus. Before surgery, the patient expressed no
We report on a patient with an acoustic nerve tumor who underwent an awake craniotomy. The patient was a 56-year-old left-handed man who had a right acoustic nerve tumor and hydrocephalus. Before surgery, the patient expressed no
Autor:
Shinoura, Nobusada, Yamada, Ryozi, Tabei, Yusuke, Otani, Ryohei, Itoi, Chihiro, Saito, Seiko, Midorikawa, Akira
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 2011 133(3):569-572
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wada, Yuji, Shirai, Nobu, Otsuka, Yumiko, Midorikawa, Akira, Kanazawa, So, Dan, Ippeita, Yamaguchi, Masami K.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology 2009 102(3):315-322