Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Middleton, Christine"'
We demonstrate precise measurements of the size and refractive index of individual dimpled colloidal spheres using holographic characterization techniques developed for ideal spheres.
Comment: 4 pages, 3 figures
Comment: 4 pages, 3 figures
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1508.01710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Middleton, Christine
A student’s sense of belonging to the school environment is vital to student engagement and success. Students’ feelings of belonging can directly impact the decision to attend school or to not attend. This is particularly true of students who are
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::95981e01cd1771990a1a80e7e2bd0731
https://hdl.handle.net/10613/9105
https://hdl.handle.net/10613/9105