Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Microwave education"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper outlines the development of an RF Vector Network Analyser (VNA) laboratory for undergraduate electronic engineering students. Because of the expense of high-quality high-frequency vector network analyser systems, these are usually only enc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::13ad8cba1c91563b0df0ba22ca266dad
https://hdl.handle.net/10468/9470
https://hdl.handle.net/10468/9470
Autor:
Yarman, Bekir Sıddık Binboğa, Palamutçuoğulları, Osman, Kaya, İlker, Kızılbey, Oǧuzhan, Aksen, Ahmet, Akın, Tayfun, Özkan, Z. Levent, Oksar, İrfan, Nesimoğlu, Tayfun
Reports on the status of microwave education and technological development in Turkey. Publisher's Version Q2 WOS: 000467132500001
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3401::166d2473ab6b37f7f1a5993f2812e3f6
https://hdl.handle.net/11729/1484
https://hdl.handle.net/11729/1484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vardiambasis, I. O., Vardiambasis, K., Melesanaki, T., Papadimitriou, D., Zaoutis, E., Zacharopoulos, V., Mavredakis, M.
Publikováno v:
CBLIS Conference Proceedings 2007 Contemporary Perspective on new technologies in science and education
Περιέχει το πλήρες κείμενο In the past most electronic engineering students tended to have repulsion against subjects related to microwaves, electromagnetics and antennas, especially due to their abstract, theoretically demandi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::10bbd08d80e1d3e2b6b125095a7bbd54
http://hdl.handle.net/10797/14542
http://hdl.handle.net/10797/14542
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.