Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Micro-organisations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2017, Vol. 51, Issue 3, pp. 668-691.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-08-2015-0599
Publikováno v:
European Journal of Marketing. 51:668-691
Purpose This paper aims to analyse the practical applicability of integrated marketing communications (IMC) to micro-organisations operating in the UK’s fashion industry, focusing specifically on the use of online platforms. Design/methodology/appr
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This work was funded by National Funds through FCT – Fundação para a Ciência e Tecnologia under the projects: SFRH/BD/75698/2011, UID/GES/00315/2013, UID/GES/00315/2019, UID/ECO/00124/2013 and by POR Lisboa under the project LISBOA-01-0145-FEDER
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a75924fa9b50629f57d049c2c996bab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.