Zobrazeno 1 - 10
of 1 998
pro vyhledávání: '"Micro celebrities"'
Autor:
Lefi, Leila1 lefileila@gmail.com, Sghaier, Sarra2
Publikováno v:
International Review of Management & Marketing (IRMM). 2024, Vol. 14 Issue 2, p13-22. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leila Lefi, Sarra Sghaier
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 14, Iss 2 (2024)
A substantial growth of using social media is the new marketing trend in last few years. Influencers are now recognized as new micro-celebrities. So that, marketing professionals are increasingly using them for a better placement of their products. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c8deeb6b81f4318b41cd46f9fb75010
Autor:
POYRAZ, Ömer Osman1 opoyraz@aku.edu.tr, KARACA, Yusuf2 karaca@aku.edu.tr
Publikováno v:
Karamanoglu Mehmetbey University Journal of Social & Economic Research / Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomi̇k Araştırmalar Dergi̇si. Jun2023, Vol. 25 Issue 44, p238-256. 19p.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 1, pp. 149-162.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-02-2020-2757
Publikováno v:
Journal of Cyberspace Studies, 6, 1, 83-106
The pseudo-events -events that are created through and for the media- are one of the main opportunities to increase the visibility of micro-celebrities and to grow and maintain their audiences. This study aims to find what happens behind the scenes o
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/80975
Autor:
LoMonte, Frank D.1,2,3,4, Leibert, Stephanie J.5,6,7,8
Publikováno v:
Missouri Law Review. Summer2023, Vol. 88 Issue 3, p715-749. 35p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.